Sunday, March 13, 2011

School holiday

Cuti sekolah pertengahan semester telah bermula, 12.3.2011. Destinasi mana nak dituju? Kali ni kami ke KL lagi.. asyik-asyik KL jer...apa lagi, cuti-cuti 2 in 1 la...suami bekerja..aku bersama anak-anak bersantai dan lepak-lepak di bilik tempat kami menginap. Kali nie kami stay di UTM Razak School, Jalan Semarak...bilik double bed baru RM85.00 jer...its not bad la..hajat hati dr KL nak ke Cherating dan Terengganu, jalan-jalan dan shopping2. Tapi hajat tak kesampaian...budget dah lari ke landskap rumah.

Sampai di KL terus gi melawat binatang-binatang kat Zoo Negara. Dah hampir 4 tahun tak pergi tengok binatang2 di situ, hampir tua-tua binatang kat situ dan banyak perubahan dapat dilihat.Dulu tak ada tempat Children World, kali nie dah ada. Banyak jugak binatang2 yang dah beranak pinak, ditempatkan di Children World area. Singa dan rimau pun dah tua, tak seaktif masa kami gi melawat dulu, tahun 2007. Depa asyik melepak dan tidur jer...klu ada rambut agaknya, mesti dah ada uban...he he he ...

Gambar-gambar yang sempat disnap oleh cameraman yang sporting...

suatu ketika dulu, ammar berumur 5 bulan

tika dan saat ini, ammar si baju biru 3 tahun 10 bulan
balqis posing berlatarbelakang Children World
hazim dgn 'bestfriend'nyer, flamingo oren
Bersantai.....setelah penat berjalan
peminat flamingo oren
si pengembala gajah
zirafah tengah makan tengahari
Hari ke 2, sempat melawat ke rumah abang ipar di Cheras....lepak-lepak di bilik dan makan-makan...tak ketinggalan tidur-tidur...kali nie baru betul-betul cuti  beristirehat.

No comments:

Post a Comment

Please Make Your Comment